Monday, May 3, 2010

bukan memuja..

Sedang menanti berakhirnya pertempuran antara saya dan peperiksaan..
tidak sabar rasanya saya ingin menghadap buku2 terbaru dari 'Ustaz Hasrizal'
Tersenyum saya apabila ada teman bertanya kenapa sy begitu 'memuja' buku2 ustaz hasrizal.
mulanya berpintal akal saya berfikir dan menyusun jawapan..nah ini lah rasionalnya..
buku2 tulisan ustaz hasrizal bukan sekadar buku untuk mengisi senggang waktu.
saya bukan memuja tulisannya tapi saya menikmati isinya.
sungguh tidak pernah saya jumpa titik jemu. 3 buah tangan ustaz hasrizal sebelum ini menjadikan saya ternanti2 terbitnya buku baru yang bakal menjadi santapan minda.
Pembawaan yang ringan namun sarat dengan ilmu. Disulami pengalaman beliau sendiri sebagai wadah tarbiah buat pembaca..itulah alasan saya..

1 comment: