Thursday, October 1, 2009

hidup terasa semakin baru

Alhamdulillah segala puji bg Allah Tuhan pencipta sekelian alam..Yg Maha Pemurah lg Maha Penyayang..betapa besarnya nikmat dan rahmat Allah,sehinggakan setiap helaan nafas semenjak di rahim seorang insan bernama ibu sehinggalah detik ini masih lg tidak berhenti..sedikitpun tanpa BAYARAN..Subahanallah...

Setiap hari yg berlalu menjadikan aku seorang manusia yg terasa semakin baru.Alhamdulillah..aku mohon Allah lestarikan perubahan yg aku alami ini..
aku mohon agar Allah menetapkan hati dan diriku untuk terus berada di jalan ini...keasyikan dan keseronokan cinta dunia yg aku tinggal kan digantikan dengan sesuatu yg tidak mampu aku gambarkan betapa bernilainya ia...KETENANGAN DAN KEMANISAN IMAN..
Allah...
cukup manis berada dijalanMU..penat perjuangan itu Kau gantikan dgn pertolongan Mu dalam memudahkan aku menghadapi urusan dunia..benar lah kata2MU...bahawa Kau akan menolong orang2 yg menolong Jalan Allah...terima kasih Tuhan..aku mohon Kau kekalkan rasa manis ini untuk aku terus berjuang dijalanMu...

No comments:

Post a Comment