Friday, January 15, 2010

LaNGiT ILaHi..

lagi bercerita tentang buku..

Tentunya buku2 tulisan ustaz hasrizal jamil menjadi kegemaran saya..

'AKU TERIMA NIKAHNYA' telah beberapa kali saya khatam belum juga ketemu jemunya..BERCINTA SAMPAI KE SYURGA pun sama penangannya..sebuah buku yang penuh dengan pengajaran dan ilmu..RINDU BAU POHON TIN pula menjadikan saya asyik dan larut dengan mesej tarbiyyah yang disampaikan dalam bentuk penceritaan tentang pengalaman penulis sendiri...dan terbaru,saya membaca LANGIT ILAHI, hasil seorang penulis muda HILAL ASYRAF...komen saya tentang buku ini -SANGAT MENGENYANGKAN!!!

dan seterusnya buku 'Supaya Gelisah Bernilai Ibadah'--saya sedang berusaha menghabiskan pembacaan.. ^_^





2 comments:

  1. kita ada persamaan la. saya pun suka baca hasil penulisan ustaz hasrizal dan saudara hilal

    ReplyDelete
  2. smemangnya mereka hebat menulis..terkesan!!

    ReplyDelete