Wednesday, July 13, 2011

special untuk sayang saya...^_^

Tidaklah dua orang saling mencintai kerana Allah, melainkan orang yang paling dicintai Allah, diantara keduanya ialah orang yang paling besar cintanya kepada saudaranya.( HR. Ibnu Hibban dan Al-Hakim)


BFF
tulisan ini untuk awak
saya tulis 1 pagi
dari hati
dengan jari-jari seorang saya
yang rindu awak

BFF
beberapa detik lepas
saya jatuh
terbekas luka
hancur luluh hati
kecewa
terasa hilang separuh nyawa
awak datang
hulur tangan
bersama kalam tasyji'

BFF
awak tahu
hati saya yang rapuh tiba-tiba jadi kuat
jiwa saya yang lemah tiba-tiba jadi semangat
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah
dalam senyum
tutur bahasa
dan setiap nukilan awak
Allah hadirkan bersama kekuatan
untuk saya hirup sedikit
bagi menguatkan kembali kubu semangat saya yang hampir runtuh
untuk kejutkan kembali iman saya yang hampir terlena

BFF
saya mahu awak terus kuat
awak terus senyum
sebab saya takut jatuh
jika saya jatuh lagi
walaupun berkali-berkali
awak akan terus sambut tangan saya bukan??
dan pimpin saya
mencari redhaNYA..
saya sayang sahabat saya



4 comments: